De pagina met je aanbod, product of dienst

De consequentie

De ander wil weten of hij er goed aan doet om met je in zee te gaan. Vertel de ander wat de consequenties zijn als hij zijn taak niet krijgt opgelost. Wat verliest hij? Waar voelt hij de pijn? Wat zijn de consequenties?

Het lijkt misschien kunstmatig om zo'n tekst te schrijven. Maar het werkt echt. Pas als je de ander emotie laat voelen, dan krijg je invloed op het reptielenbrein. En die heeft de beslisknop in handen: kopen of niet.

De bulletpoints

Plaats hier een lijst met alle pijnverzachters en voordeelverschaffers op een rijtje. Maximaal 7. De ander ontdekt hoe jouw oplossing werkt.


Plaats hieronder een foto van je kernactiviteit. Maak de ander in één klap duidelijk wat je doet of wat je levert. Houd het simpel.

De testimonial

"Laat hier een testimonial zien. Testimonials zorgen voor sociale bewijskracht. Positieve ervaringen van anderen zijn goud waard."

 

De testimonial

"Hoe eerlijker de testimonials, hoe geloofwaardiger ze overkomen. Er mag best iets in zitten dat schuurt of verrast."

 

De testimonial

"Kies klanten waarin de ander zich herkent. Liefst met portretfoto's'."

 

Werk je liever met reviews in plaats van testimonials?

Ook goed. Plaats ze op deze pagina, in de buurt van je aanbod.